300 PS BMW

Najtaniej jest bardzo często najrozsądniej i równie często najlepiej. Oczywiście trafne decyzje są podejmowane wtedy kiedy wie się na 100% co się robi, gdyż dobrze rozumie się temat. Np. poważne wykroczenie, złamanie ważnej reguly międzynarodowego kodeksu drogowego można ubezpieczyć. Ale ja nie ubezpieczam ludzi od wszystkiego, lecz od tego co ubezpieczyć sobie życzą. Poprzez to moje oferty są najtańsze jak to możliwe, ale są bardzo dobre. Spróbuj podyskutować ze mną, zadzwonić do mnie i odważ się mnie po prostu zapytać. Ja mam czas. Mam czas dla Ciebie. Mam przyjemność robić dobrą robotę. Jestem starszym doradcą i nie będę mógł zabawiać Ciebie podczas rozmowy ubezpieczeniowej, od czasu do czasu używając języka Twojej generacji lub telling a joke or something alike, żeby nasza rozmowa była barwna, pikantna, dynamiczna... możliwie najtańsze najlepsze ubezpieczenie to jest to co się liczy...


Najlepsze i najtańsze ubezpieczenia są dla Polaków z dwoma obywatelstwami czyli z polskim i ze szwajcarskim paszportem. Każdy o tym wie, ale nikt o tym nie mówi, dlatego i ja tego nie mówię.

U mnie każdy otrzyma najlepszą najtańszą ofertę z najlepszym najtańszym ubezpieczeniem.

~~~

Napisz po polsku na ten mail:

arkadius.kasprowski@allianz.ch

~~~

Mów po polsku pod tym numerem

mobile 079 669 23 32

~~~

Napisz po polsku na ten adres:

Arkadius Kasprowski AG Markus Hablützel

Agentura Generalna  Allianz Suisse

Thurgauerstrasse 60

CH-8050 Zürich

~~~




Komentarze

Popularne posty