Jedyny Twòj kontakt w języku polskim: Arkadius Kasprowski AG Markus Hablützel Allianz Suisse

Największym obciążeniem finansowym domowego budżetu są miesięcznie powtarzające się wydatki:

- mieszkanie 

- krankenkase

W drugiej połowie każdego kolejnego roku trzydzieści, czterdzieści, a nawet pięćdziesiąt tysięcy ludzi zamieszkujących Szwajcarię wymawia umowę jednej krankenkasie i przenosi się do drugiej. Należy to zrobić w odpowiednim momencie - lepiej za wcześnie niż za późno. Wymówienie 'za późno' się nie liczy, nie jest ważne i nie jest wcale brane pod uwagę. Nie ma mocy prawnej. Nie działa.
Dobrze jest wymówić krankenkase wcześniej lub poprosić o (ponowne*) przysłanie dokumentów swojej aktualnej polisy ubezpieczeniowej. I jak posiada się żonę i dzicci, to też ich aktualne dokumenty polisowe.
* każdy ubezpieczony otrzymuje od samego początku aktualną / oryginalą polisę z wykazem wszystkich ubezpieczonych opcji. Ale przecież można zagubić czy gdzieś wyrzucić niektóre części umowy nie mając pojęcia czy są potrzebne czy nie. Poza tym może to być wlasne dziecko, pies czy kot, który niechcący zniszczył i poszarpał wszystkie dokumenty umowy. 
W każdym bądź razie ja jestem do dyspozycji.
Proszę zadzwonić, napisać maila, napisać list.
Proszę żadnych messengerów na facebooku
ani żadnych whatsapów. Ja nie jestem osiągalny 24 godziny na dobę, ale możesz do mnie zadzwonić nawet późno wieczorem, np. o godzinie 21 czy o 22. Możesz napisać do mnie SMSA, MMSA. Tylko nie whatsapp!
- Mój mobile 079 669 23 32
- Mój mail arkadius.kasprowski@allianz.ch
- Mój adres:
Arkadius Kasprowski AG
Agentura Generalna
Markus Hablützel 
Allianz Suisse
Thurgauerstrasse 60
CH-8050 Zürich
Szwajcaria

Komentarze

Popularne posty