14 października 2017 -- Najtańsze ubezpieczenie na niezdolność do pracy i egzystencji

Ubezpieczenie niezdolności do pracy oraz od niezdolności do pracy. Najtańsze w Szwajcarii.
Ubezpieczenie to, nazywa się Erwerbsunfähigkeitsversicherung, jeżeli chodzi o jego nazwę w niemieckojęzycznej części Szwajcarii.
Musisz być zainteresowany wykupieniem tego ubezpieczenia, ponieważ dzisiaj jest zawsze potrzebne. Zadzwoń do mnie na komórkę: 0796692332. Mam nowe dobre oferty i moje oferty są najtańsze w Szwajcarii. Na składkę na bardzo dobre ubezpieczenie na niezdolność do pracy i egzystencji - za pomocą mojej oferty - możesz pracować jedynie trzy godziny w miesiącu. Tylko 3 godziny pracy i masz przez cały miesiąc pewność, że gdyby się coś przytrafiło, jakiś wypadek, albo jakakolwiek dłuższa niedyspozycyjność, np. problemy z kręgosłupem, alergie, choroby chroniczne i zawodowe, to jesteś przy mojej pomocy, przy udziale mojej oferty, wystarczająco dobrze i niedrogo ubezpieczony.

Arkadiusz Kasprowski.CH kom. 0796692332

http://www.goldenline.pl/arek-kasprowski2/


October 2017





Popularne posty