11 sierpnia 2017 -- Szwajcaria w piątek wieczorem po pracy.

Lubię moją pracę i lubię moich kolegów w pracy w agenturze. Biuro, którym pracuję mieści się w siedmiopiętrowym biurowcu na granicy miasta. Pod ziemią na 3 piętrze parkuję mój samochód i wjeżdżam windą na 3 piętro. Pomieszczenie gdzie stoją nasze biurka jest obszerne i wyposażone w duże okna. Jest widno i dobrze się pracuje. Mam na biurku telefon, którego numer brzmi 058 357 26 31 i dobry komputer. Najczęściej jest zapotrzebowanie na ubezpieczenie komunikacyjne. Wtedy, gdy jestem w biurze, mogę bardzo szybko policzyć ile kosztuje takie ubezpieczenie. Gorzej jest, kiedy jestem w drodze, gdyż wtedy nie mogę zrobić niestety oferty. Ponieważ moi rozmówcy wolą porozmawiać o ubezpieczeniu ze mną, a nie z kimś innym, toteż albo dzwonią do mnie później, albo ja oddzwaniam do nich po powrocie do biura przed komputer.

Praca w ubezpieczeniach jest interesująca i nie można się nudzić podczas jej wykonywania. Najciekawsze jest przeprowadzenie retrospekcji z przeprowadzonych rozmów z ludźmi. Człowiek wraca wtedy myślami do tej czy innej rozmowy i przeżywa ją jeszcze raz. Niejednokrotnie dość intensywnie. To są bardzo ciekawe elementy tego rodzaju pracy. Nie wiem czy nie wybrałbym takiego rodzaju pracy jeszcze raz i jeszcze raz. To wszystko ma głębszy sens. Jest potrzebne.

Atmosfera w biurze jest fajna. Ludzie są traktowani poważnie. Można prowadzić otwartą wymianę zdań. Nie ma tematów tabu. Nasz szef jest przekonany. że najlepiej pracują ludzie, których sprawy traktuje się na serio. Nie mam jednak zamiaru wymieniać nikogo nazwiskiem. Wydaje mi się, że to nie za bardzo wypada. Ważne jest to, że ja lubię moją pracę i lubię moje otoczenie oraz całe przedsiębiorstwo agencyjne jak i towarzystwo ubezpieczeniowe czyli naszego Ubezpieczyciela. Nie będę wychwalał towarzystwa, w którym pracuję, ponieważ robić tego nie muszę. Nasza dyrekcja ma dobre pomysły, jest innowacyjna i co drugi rok wygrywamy nagrody w Szwajcarii za innowacyjne produkty czy nagrodę za innego rodzaju spektakularne innowacyjne programy. Bardzo dobrym produktem jest specjalne ubezpieczenie mieszkania tzw. "all risk" To jest świetne ubezpieczenie.

Nazywam się Arkadiusz Kasprowski, jestem w Szwajcarii wykształconym doradcą ubezpieczeniowym.
W ramach przepisów prawnych - po zaliczonych egzaminach - zarejestrowano mnie w instytucji kontroli działalności bankowej i ubezpieczeniowej. Posiadam numer licencyjny. Można zobaczyć ten numer na stronie FINMA. Ponadto muszę powiedzieć, że moje doświadczenie też się przydaje. Ubezpieczenia, które można u mnie zamówić są optymalnie wyważone. Dla osób mówiących lepiej po polsku niż po niemiecku, francusku czy włosku jestem polskim doradcą ubezpieczeniowym tutaj w Szwajcarii.

Komórka 079 669 23 32
Arkadiusz Kasprowski
http://www.forum-polacy.ch


Popularne posty