23 sierpnia 2017 -- Robię dobre wrażenie -- zestawiam dobre oferty -- doceniam zdrowe jedzenie

Jeżeli kiedykolwiek znajdziesz kilka sekund czasu, żeby zastanowić się nad Twoimi potrzebami w Twoim życiu -- możesz dojść również i do tego wniosku, że robisz za mało dla siebie... ciągle gonisz za tym, żeby zaspokoić potrzeby innych ludzi.

Przestań robić dobre wrażenie na innych -- zacznij myśleć o sobie, a dokładniej o swoim zdrowiu.
Możemy o tym porozmawiać. O zdrowiu, o zdrowym jedzeniu i o tym wszystkim co jest najważniejsze w życiu każdego rozsądnego człowieka.

Wtedy kiedy mnie poznasz, zrozumiesz mnie i zrozumiesz moje podejście do ludzi, do klientów, do mojej pracy: które jest otwarte, jest szczere, zdrowe i warte kultywowania. Ja nie widzę powodów, żeby naciągać ludzi. Mam do dyspozycji dobre, zdrowe produkty ubezpieczeniowe. Pracuję w dobrej, zdrowej firmie ubezpieczeniowej o światowej renomie. Moje zasady ramowe pozwalają mi zestawiać dobre, zdrowe ubezpieczenia. Nie lubię ani wykwintnych opakowań ani nie lubię języka marketingowego -- lubię szczerość i prostotę. Tak jak moja sałatka na poniższym zdjęciu, którą przed chwilą zjadłem, na krótko przed napisaniem powyższego tekstu...

Zainwestuj w zdrowie -- mam oferty dla Ciebie: oferty Kasprowskiego


http://www.goldenline.pl/arek-kasprowski2/



Popularne posty