16 grudnia 2017 -- Czy nie jest to tak, że absolutnie nic złego nie może mi się przytrafić, gdy zainwestuję w najlepszy osobisty pakiet finansowy, zakładając, że nie jestem ani obibokiem, ani życiową fajtłapą?


Naturalnie, że tak! Finanse, w najgorszym nawet przypadku masz zabezpieczone. Nic nie może się przydarzyć co mogłoby Ciebie zrujnować. Po prostu nic takiego nie istnieje, gdyż o wszystkim pomyśleliśmy. Nie masz dwóch lewych rąk i znajdziesz zawsze coś dla siebie. Taki jest fakt.
Reszta jest bardzo dobrze zabezpieczona i co jest ważne -- nie mówi się o tym oficjalnie: im więcej zarobisz tym mniej podatku będziesz mieć do zapłacenia. Chcesz wiedzieć więcej, zadzwoń do mnie w drugiej połowie stycznia 2018. Spotkamy się u mnie w biurze i porozmawiamy. Moja komórka 079 669 23 32 Arkadiusz Kasprowski.CH  http://www.ubezpieczenia.ch

Popularne posty