13 czerwca 2017 -- Kupując używany samochód przyjeżdżasz z własnymi tablicami rejestracyjnymi

Szwajcaria: kupując tutaj samochód przyjeżdżasz do sprzedającego samochód ze swoimi tablicami rejestracyjnymi.




Podajesz mi te trzy powyższe dane techniczne z dowodu rejestracyjnego czyli 

18 Stammnummer

24 Typengenehmigung

36 1.Inverkehrsetzung

i wtedy ja mogę powiedzieć Ci ile kosztuje ubezpieczenie tego samochodu. Jeżeli zgodzisz się na moją ofertę to będę mógł wysłać do kantonalnego urzędu komunikacyjnego tzw. Versicherungsnachweis czyli zezwolenie na natychmiastową rejestrację dla Ciebie.

Gdy wyślę do urzędu komunikacji to zezwolenie na natychmiastową rejestrację to możesz natychmiast pojechać do urzędu, pobrać tablice, zarejestrować samochód. Wydanie nowych tablic rejestracyjnych odbywa się sprawnie i szybko.

Teraz, kiedy samochód został już zarejestrowany możesz pojechać do ze swoimi tablicami do sprzedającego po samochód. Jeżeli dałeś zadatek podczas pierwszych oględzin samochodu, teraz możesz dopłacić resztę pieniędzy, odebrać kluczyk, przymocować swoje tablice i pojechać do domu.

Masz wątpliwości, pytania lub życzenia chwyć za telefon i zadzwoń do mnie, albo napisz do mnie SMS gdy telefon będzie zajęty... możesz równie dobrze zrobić fotografię dowodu rejestracyjnego i przysłać mi tę fotografię.


Arkadiusz Kasprowski.ch / 13 czerwca 2017

Od ponad 20 lat pracuję w Szwajcarii jako dyplomowany doradca ubezpieczeniowy. Wiem jakie opcje ubezpieczeniowe warto jest wykupić, wiem które nie przynoszą większego pożytku. Dobrze jest mieć kogoś zaufanego w ubezpieczeniach, kogoś kto może pomóc, objaśnić, doradzić. Jeżeli zdecydujesz się na moją oferte, będziesz miał dobre ubezpieczenie i dobrą opiekę ubezpieczeniową.  http://www.forum-polacy.ch/klub/index.html szwajcarskie ubezpieczenia
http://www.forum-polacy.ch/klub/index.html

 

 

Popularne posty