8 czerwca 2017 -- Kupić i zarejestrować samochód w Szwajcarii.

Szwajcarskie ubezpieczenie samochodowe.

Samochód w Szwajcarii można ubezpieczyć jedynie u szwajcarskiego ubezpieczyciela.

 

Można go ubezpieczyć jedynie na szwajcarskich tablicach.

 

Szwajcarskie tablice można otrzymać jedynie w przypadku posiadania zameldowania w Szwajcarii.

Urząd Komunikacji wyda tablice i zarejestruje pojazd tylko w przypadku posiadania: zezwolenia na natychmiastowe wydanie tablic 

które nazywa się u mnie:

Versicherungsnachweis Neueinlösung

Versicherungsnachweis Neueinlösung nie zostanie przeze mnie zrobiony i wysłany do Ciebie lecz będzie zrobiony i dostarczony przeze mnie bezpośrednio do Urzędu Komunikacji.

Gdy Urząd Komunikacji będzie już miał wysłane przez mnie:

zezwolenie na natychmiastowe wydanie tablic

to wtedy możesz jechać po tablice

 Versicherungsnachweis Neueinlösung zostanie przygotowany przeze mnie w momencie kiedy Ty zgodzisz się na wykupienie ubezpieczenia u mnie.

Możemy to załatwić w ciągu 15 minut. Zadzwoń do mnie na komórkę 079 669 23 32 lub napisz SMS. Jeżeli napiszesz mi SMS otrzymasz moje pełne namiary: adres pocztowy agentury i mój adres mailowy. 

Tak to jest prawda możemy w ciągu 15 minut lub 2 x 15 minut wszystko załatwić:

W pierwsze 15 minut policzę ile kosztuje ubezpieczenie i albo powiem Ci to albo wyślę Ci SMS z podaniem dokładnej składki. 

Jeśli zgodzisz się na moją ofertę to powiesz mi to przez telefon albo napiszesz mi SMS, że się zgdadzasz. 

To mi wystarczy. To mi wystarczy i możemy natychmiast robić dla Ciebie ubezpieczenie.

Następne, drugie 15 minut będzie mi potrzebne na wysłanie zezwolenia na natychmiastowe wydanie tablic do Urzędu Komunikacji.

To wszystko. Teraz jest Twoja kolej. Ty jedziesz do Urzędu Komunikacji i natychmiast rejestrujesz samochód otrzymując nowe tablice rejestracyjne.

Nowe tablice rejestracyjne będą Ci wydane od ręki. Przy okienku urzędnika otrzymasz je natychmiast. Od momentu przymocowania tablic rejestracyjnych do Twojego samochodu działa moje ubezpieczenie. 

Arkadiusz Kasprowski.CH 

Zezwolenie na natychmiastowe wydanie tablic rejestracyjnych nazywa się Versicherungsnachweis Neueinlösung. To zezwolenie zostaje wysłane przeze mnie poprzez internet czyli drogą online i idzie 15 minut do Urzędu Komunikacji. Jest wysyłane przeze mnie bardzo często. W drodze wyjątku mogę wysłać to zezwolenie również poza biurowymi godzinami pracy.

 


 


 

 

 

 

Popularne posty