24 czerwca 2017 -- Szwajcaria: pierwsza rejestracja samochodu w Szwajcarii

Zarejestrowanie samochodu w urzędzie komunikacji musi być poprzedzone zamówieniem zezwolenia na rejestrację. Zezwolenie na rejestrację jest sprawą ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel czyli towarzystwo ubezpieczeniowe dostarcza do urzędu komunikacji zezwolenie na rejestrację.

Jak wygląda to u mnie?
ja dostarczam zezwolenie na zarejestrowanie samochodu. Do wszystkich kantonalnych urzędów na całym terytorium Szwajcarii. Dostarczenie zezwolenia na rejestrację przeze mnie jest wysyłane bezpośrednio do urzędu komunikacji, i z tego względu osoba, która rejestruje samochód tego nie widzi. Zezwolenie na rejestrację należy zamówić u mnie, wysyłając do mnie SMS lub telefonując do mnie na numer 079 669 23 32. Arkadiusz Kasprowski.CH




Popularne posty