9 czerwca 2017 -- Szwajcaria. Pobranie tablic rejestracyjnych w Urzędzie Komunikacji

Jeżeli chodzi o moją ofertę ubezpieczeniową na Twój samochód to w momencie pobrania tablic rejestracyjnych w szwajcarskim Urzędzie Komunikacji zaczyna działać ubezpiecznie. Pobranie i przymocowanie tablic rejestracyjnych do samochodu sprawia, że Twój samochód wchodzi natychmiast pod ochronę ubezpieczeniową - już jest ubezpieczony.

Ubezpieczony jest jeszcze przed zapłaceniem składki i przed podpisaniem umowy na papierze. Ubezpieczony jest od razu. Robię to po to, żebyś się nie obawiał, że może stać się jakieś nieszczęście np. stłuczka, i to przed podpisaniem umowy, przed zapłaceniem składki. Jeżeli zamówiłeś u mnie ubezpieczenie stłuczki i ja zrobiłem dla Ciebie ofertę z ubezpieczeniem stłuczki to masz to ubezpieczenie i jest ono ważne przed podpisem i przed zapłaceniem. Tak jest to u mnie.  

Nazywam się Arkadiusz Kasprowski.CH i mam ponad 20 lat pracy w szwajcarskich ubezpieczeniach.

Arkadiusz Kasprowski.CH  ubezpieczenia

Google search

 

Popularne posty