5 czerwca 2017 -- Kupuję używany samochód w Szwajcarii i chcę go zarejestrować

Kupuję pierwszy samochód

Jeżeli uważam, że dla mnie najlepiej byłoby ubezpieczyć mój samochód przy pomocy doradcy ubezpieczeniowego, to dzwonię pod numer telefonu 079 669 23 32 lub gdy ten telefon jest zajęty wysyłam tam SMSa. Byłem u autodealera i obejrzałem samochód. Auto podoba mi się. Obejrzałem i przejechałem się. Poprosiłem zatem autodealera o kserokopię dowodu rejestracyjnego samochodu, żeby mieć dane techniczne pojazdu. To nie był duży garaż dealer nie miał możliwości zrobienia dla mnie kserokopii, więc zrobiłem sobie fotkę iphonem. 

Mam teraz w iphonie fotkę i mogę sobie zobaczyć ile kosztowałoby ubezpieczenie.




Ubezpieczam polskojęzycznych mieszkańców na całym obszarze dzisiejszej Szwajcarii. Praca, którą wykonuję od ponad 20 lat okazuje się być przydatna dla wielu Polaków pracujących teraz w Szwajcarii.

Arkadiusz Kasprowskich - Specjalista ds. sprzedaży

Popularne posty