22 lipca 2017 Szwajcaria -- Sebastian kupił sobie dom.

Wczoraj byłem na spotkaniu z Sebastianem. Spotkanie było sporej wagi, Sebastian kupił sobie dom. Nowy dom. Zbudowany w tym roku w 2017. Jeżeli kupuje się dom to dobrze jest zadbać o jego przyszłość. Dobrze jest sprawić, żeby dom pozostał tam gdzie stoi i najlepiej na dłużej. Sebastian ma dobre poczucie humoru i jest przyjemnie się z nim spotkać. To ja wybrałem miejsce spotkania, on natomiast wybrał godzinę. Byliśmy wczoraj w Rolli's Steakhouse w Kloten. Spotkaliśmy się tam o 13:00.
Celem naszego spotkania było porozmawianie o jego domie. Dom był powodem i był głównym przedmiotem naszego spotkania. Oczywiście, że jest przyjemnie spotkać z kimś kogo się lubi. Mnie fascynuje taka sytuacja: spotkać się z kimś kogo się lubi. Wtedy na spotkaniu jest szczególnie przyjemnie. Zaproponowałem Sebastianowi dwie dobre oferty. Jedną z tych ofert było ubezpieczenie samego budynku, a druga to ubezpieczenie budynku plus ubezpieczenie mienia tzw. all risk (all risk znaczy: "wszystko jest ubezpieczone") Zestawiając razem te dwie oferty miałem na uwadze to, żeby Sebastian miał optymalne ubezpieczenie, a czy wykupi jedynie ubezpieczenie domu czy ubezpieczenie domu oraz ubezpieczenie mienia to już jest sprawa osobistego nastawienia Sebastiana.




Popularne posty