28 lipca 2017 -- Szwajcaria w piątek wieczorem po pracy

Mieszkam w Szwajcarii już od dłuższego czasu, ale moją pracę w szwajcarskich ubezpieczeniach zacząłem później, tj. od 5 grudnia 1995 roku. Historia wyboru tego zawodu, a dokładniej historia podjęcia tej pracy jest nietypowa i bardzo interesująca. Kiedyś o tym opowiem. Wtedy to otrzymałem przesyłkę, dwie duże paczki o wartości około DM 400.00 oraz nową pracę i to tylko dlatego, że zakochałem się w języku niemieckim i to powiedziałem  Za powiedzenie prawdy zostałem przez całkiem obcą osobę szczodrze obdarowany prezentami. Wszystkie te prezenty mam do dzisiaj. Służą mi jako pamiątka z tamtych turbulentnych czasów. Opowiem kiedyś więcej.

W mojej pracy lubię, kiedy ludzie mówią mi prawdę i kiedy otwarcie potrafią powiedzieć jakie mają życzenie i co jest dla nich ważne. Zestawiam ofertę ubezpieczeniową ze sprawdzonych, potrzebnych opcji i ochrony ubezpieczeniowej takiej, która się przydaje. Ponadto słuźę serwisem przez cały czas trwania ubezpieczenia.

Oferty Kasprowskiego ↦ 079 669 23 32
http://www.forum-polacy.ch

Popularne posty