23 lipca 2017 -- Szwajcaria: czytając to co piszę możesz mnie poznać

Jest dokładnie tak jak w tytule powyżej. Czytając to co piszę, możesz mnie poznać i wtedy możesz zadecydować czy wykupić swoje szwajcarskie ubezpieczenia u mnie czy nie. Jeżeli jesteś rozsądnym człowiekiem dojdziesz automatycznie do wniosku, że lepiej jest utrzymywać znajomość z kimś kto gra z Tobą w otwarte karty. Jeżeli przekonasz się do mojego otwartego stylu, będzie mi bardzo miło. Jeżeli nie przekonasz się do mnie to nie nawiązuj kontaktu ze mną wcale.

Pracuję w Szwajcarii w bardzo dużym towarzystwie ubezpieczeniowym i ze względu na to mam do zaoferowania nie tylko dobre i konkurencyjne produkty ubezpieczeniowe ale i mój osobisty serwis.

Tutaj chodzi o serwis, który mam szczerze do zaoferowania.

Chcę służyć ludziom, a nie sprzedawać ubezpieczenia, których nikt nie potrzebuje. To nie jest nic dobrego wciskać dodatkowe nieadekwatne do sytuacji opcje tylko po to: żeby podrzucić składkę ubezpieczeniową do góry.

Nie lubię języka marketingowego i nie podobają mi się wcale, pod statystycznego odbiorcę wycelowane psychologiczne chwyty ubezpieczeniowe. Mam swój styl, wiem co robię i wiem co mówię. Nie uczę się cwanych skryptów, żeby usidlić klienta i w odpowiednim momencie podsunąć klientowi umowę do podpisu poprzedzającego z brutalną konsekwencją odpowiednio nieprzyjemny rachunek za ubezpieczenie. Mój klient powinien czuć się u mnie absolutnie bezpieczny. Powinien wierzyć, że to co ja proponuję jest dla niego dobre. Dlatego, że w ubezpieczeniach nie ważna jest cena ale ocena.


Popularne posty