16 listopada 2017 -- Wielu chętnych dzwoni do mnie za późno ...

Są to ludzie około pięćdziesiątki. Dzwonią do mnie wtedy, gdy już jest za późno. Towarzystwo ubezpieczniowe nigdy nie przyjmie umowy na ubezpieczenie niezdolności do pracy od osoby, która miała już coś wcześniej. Ktoś, kto leczył się np. z powodu bólu kręgosłupa nie ma szans na ubezpieczenie niezdolności do pracy...

Jestem starym, doświadczonym doradcą ubezpieczeniowym. Pracuję od 1996 roku w szwajcarskiej asekuracji, bez przerwy. Wiele rzeczy już widziałem, słyszałem, poznałem. Mogę pomóc zrozumieć, wytłumaczyć, wskazać, odpowiedzieć na pytania. Mogę zrobić oferte i objaśnić wszystkie sprawy związane z ubezpieczeniem. Zdrowie jest najważniejsze. Bądź zdrów i bądź zdrowy!

Ubezpieczam nie tylko samochody. Ubezpieczam również ludzi.
http://www.ubezpieczenie.ch

Popularne posty